Online Diary In a Perfect World (^^.): English kau terror ?

Wednesday 16 November 2011

English kau terror ?


Hai and Hello ? pe hal ngan title entry aku tu ? . OH ok , first and foremost aku memang sangat menyampah dengan sorang student dalam kelas 4 *****h nie *amanahla konon* . aku agak menyampah dengan dy nie (perlu aku tag nama ke) oppss , lupe dy takdee FB . da tahulaa student kesayangan teacher tapi agak agak laa nak bagi markah BI pun . takkanlaa sampai takde silly mistake lansung kowt . dy pun student same macam yang lain . Top student pun tak dapat bagus macam dia , nie tiba tiba jer . nak cakap dy terror english ? stakat kluar kat assembly baca ikrar , speech using text budak hingus pun boley buat . dalam kelas pun speaking , berterabur gigi aku mendegor .OKlaa . sebab kau pun HG , ape boleh buat kan . smua cikgu sayang awakk kan Kan kan ? huh !!! menyampah tahap dewa ! . tapi , mak aku chakap good in writing tak semestinya good in speaking k ? tak payahh nak membangga tahap dewa lerhh . sumpah saya tak suka awkk .  attitude awak tu seolah olahh awak saje yang rety englishh . whateverlaaa awakk , saiya dah cuak tahap dewa dengan attitude awak ! . this is suck sh*t .

p:s :: script jwapan awakk sebijik macam dalam buku  ! s-h-i-t .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Er!n Azman